Forumul jucatorilor de airsoft din Sibiu

Forumul jucatorilor de Airsoft din Sibiu
 
AcasaFAQInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 scenariul folosit pt Shareholder Calugareni 2007

In jos 
AutorMesaj
Ruairi

avatar

masculin
Numarul mesajelor : 524
Varsta : 38
Localizare : Sibiu
Data de inscriere : 06/01/2009

MesajSubiect: scenariul folosit pt Shareholder Calugareni 2007   Joi Ian 08, 2009 12:57 pm

Operation Shareholder
Octombrie 2007


Data: 6-7 Octombrie 2007
Locatia: Vezi mai jos
Specificul terenului: padure cu diverse pante, ripe si zone interesante
Durata: 8 ore (6.10.2007) + 5 ore (7.10.2007)

Introducere
Este anul 1999. Sierra Monkino este de zece ani in razboi civil. Economia este la pamant si zeci de mii de locuitori au fost ucisi, in timp ce sute de mii s-au refugiat in tarile vecine.

Totusi, lucrurile par sa mearga inspre bine. Incepand cu 1997, un contingent ONU condus de trupe germane si americane se afla in tara. Desi mandatul limitat al trupelor ONU nu le-a permis dezarmarea gruparilor principale de rebeli, securitatea populatiei civile este asigurata.

Odata cu pacea, intervin si oportunitatile de afaceri. Sierra Monkino este bogata in diamante. Minele sunt inca amenajate, dar controlul lor este in mana rebelilor. Din ratiuni economice, guvernul provizoriu a concesionat un numar de mine de acest fel catre companiile Ashley Mining Corporartion si De Breeze Consolidated Mines.

Pentru a-si fructifica investitia, aceste firme au apelat la serviciile unor companii de securitate private. Identitatea acestora este necunoscuta in acest moment.

Despre Event:
Shareholder va fi o experienta unica (pana acum) in Romania. Se va juca in continuu , timp de 8 ore in prima zi, respective 5 in a doua. Jucatorii – alcatuind fortele de mercenari angajate de Ashley si De Breeze – indeplinesc misiuni si isi disputa controlul unor obiective dintr-un teritoriu larg.

De ce un singur scenariu de 8 + 5 ore si nu mai multe si mai scurte? Pentru a schimba un pic experienta airsoft cu care sunt obisnuiti majoritatea dintre noi:

- timpul de stat pe bara este taiat la minim, datorita folosirii unor reguli ce permit invierea jucatorilor eliminati. In acelasi timp, fiecare jucator poate alege sa ia o mica pauza fara ca scenariul sa se opreasca din cauza lui. Cat joci depinde numai de tine!

- lunetistii si cercetasii capata o mai mare importanta si se pot desfasura in voie, nefind presati de limitari artificiale de timp impuse de un scenariu

- Campul de batalie persistent creaza necesitatea unei conlucrari mai serioase intre jucatori

Repartizarea jucatorilor in cele 2 echipe se va face de catre organizatori, in urma exprimarii preferintelor jucatorilor si de comun acord cu acestia.
De asemenea, va exista o structura de comanda la nivelul fiecarei echipe, aleasa tot din randul jucatorilor.

Inscrierea la event:

Pentru a participa la event, este necesar sa va inscrieti in prealabil. In caz contrar nu va putem garanta posibilitatea de a juca in zilele respective. Si sincer, ne faceti munca de organizare mai grea.

Se admit atat inscrieri colective – la nivel de echipa, cat si individuale. Nu trebuie sa faceti aceasta inscriere in mod foarte formal, dar TREBUIE sa oferiti urmatoarele date:

Date necesare pentru fiecare participant
- Nume sau un apelativ la care, in general, raspunde
- Orasul din care provine
- Apartenenta la o echipa de airsoft si/sau un club de profil, daca e cazul
- Nr de telefon mobil la care poate fi contactat
- Armele pe care le va folosi si rolul pe care il doreste, plus eventualele upgradeuri de putere pe arma
- Daca doreste sa joace in mod specific in aceasi echipa cu alti oameni, mentionati acest lucru
- Postul dorit (Command, Lider)

Echipament minim necesar
- protectie pentru ochi adecvata, capabila sa reziste impactului unei bile provenite dintr-o arma cu rating de sniper de la distanta de 1 m.
- cel putin o arma de airsoft, conforma cu restrictiile eventului, detaliate mai jos
- vesta reflectorizanta de culoare galbena, folosita pentru semnalizarea iesirii din joc.

Echipament recomandat
- bocanci – terenul este destul de accidentat, luati-o ca si cand ar fi parte din echipamentul obligatoriu
- fluier pentru semnalizarea accidentelor sau situatiilor periculoase
- 1 chem light pentru cazul in care v-ati pierdut noaptea prin padure
- trusa de prim ajutor la nivelul fiecarei echipe
- radiouri, numai din cele legale in Romania
- busola

Cazare:
Locatia este situata suficient de aproape de Bucuresti astfel incat sa se poate folosi cazarea “Acasa”, la pensiune sau hotel. Noi incurajam totusi cazarea la cort, mai ales datorita programului prevazut pentru ziua nr. 2. In caz ca mergeti pe varianta aceasta ar fi bine sa dispuneti de:
- sac de dormit + salteluta
- cort sau loc rezervat in cortul cuiva, cu acordul acestuia
- lanterna
- mancare and stuff.

Consumabile
- bile, baterii si tot ce mai inghit armele pe care le folositi. La locul faptei nu exista posibilitatea incarcarii bateriilor. Pentru ca e padure, recomandam folosirea BB-urilor biodegradabile.
- Apa sau alte lichide (~4 litri pentru 2 zile).

Roluri
Airsoftul poate fi privit ca un simplu joc, dar noi credem ca este mai bine apreciat atunci cand este pigmentat cu un pic de Roleplay si lumea se ia nitel in serios. Orice forta militara sau pseudo militara are o ierarhie. Pentru Shareholder, aceasta ierarhie va crea premizele unei organizari mai bune pe teren a jucatorilor, dar avem nevoie de oameni in varful ei.

Roluri pentru care le pot solicita jucatorii:
-Comandant – seful uneia din cele 2 echipe (Ashley si De Breeze) sau membru al echipei de comanda
-Lider, comandant al unui grupe de ~ 4 oameni
-Organizator – daca doriti cu adevarat sa dati o mana de ajutor la joc si la roleplay, optati pentru asta

-Puscas
-DMR
-Mitralior
-Lunetist

Limitari impuse la armament
Limitarile sunt de doua feluri: cele de viteza a bilei la gura tevii, menite sa asigure o experienta sigura pentru toata lumea, si cele de munitie, cu rolul de a crea o experienta mai realista si mai echilibrata.

Puscas (aici intra si Comandantul si Liderul)
Viteza maxima: 120 m/s
Distanta de siguranta: 2m
Moduri de foc: semi, auto
Incarcatoare: Standard
Se admit atasamente de tip aruncator de grenade (M203, etc) speciale pentru airsoft.

Designated Marksman (maxim 2 pe grupa de 8 oameni)
Viteza maxima: 140m/s
Distanta de siguranta: 15m
Moduri de foc: semiautomatic
Incarcatoare: Lowcap;

Mitralior (maxim 2 pe grupa de 8 oameni, prioritate pentru cei cu arme copii dupa modele de SAW reale):
Arma automata cu viteza de pana la 130 m/s.
Distanta de siguranta: 15m
Moduri de foc: semi, auto
Incarcatoare: Orice fel

Lunetist
Viteza maxima: 160m/s
Distanta de siguranta: 25m
Numai arme Bolt Action
Incarcatoare: atata vreme cat respecta designul exterior al armei, orice e ok.

Nota despre pistoale: Toti jucatorii, indiferent de rol, pot folosi pistoale. Nu exista restrictii de putere si munitie in privinta lor, dar nu va aberati. Cata vreme nu transformati pistolul in LMG, ar trebui sa fie ok. Daca exista nelamuriri in privinta unei arme specifice, contactati-ne.

Pistoalele vor fi testate la cronograf si orice viteza excesiva va duce la impunerea unor distante minime de siguranta.

Toate masuratorile de viteza se vor face cu cronograful oficial al eventului si sub controlul unui membru al staff-ului Shareholder. Se vor folosi bile de 0.20g puse la dispozitie de staff si se va seta hop-up-ul pe OFF complet. Se admite o depasire cu pana la 5m/s a valorilor de referinta.

Jucatorii sunt rugati sa vina la cronograf cu arma, gaz/baterii (unde e cazul) si 1 incarcator gol.

Nu se admite folosirea de pirotehnice. Se admit mine de infanterie si Claymore speciale pentru airsoft, dar mentionati aducerea lor la inscriere.

Pentru orice neclaritati, arme dubioase si alte intrebari folositi PM-ul.

Definitii:

Incarcatoare standard = incarcatoare ce au de ~ 2 ori capacitatea incarcatoarelor echivalente reale. Se admit si incarcatoare high capa, sub instructiunea de a nu se arma rotita incarcatorului pana cand arma nu trage in gol.

Incarcatoare Lowcap = incarcatoare ce au ~ capacitatea echivalentelor reale

- regulament de joc –


Cuprins:

A. Reguli Generale
- Disclaimer
- Generalitati
- Reguli de siguranta legate de arme

B. Despre locatie
- Camparea in zona
- Toalete

C. Reguli specifice Scenariului
- Echipe si semne de recunoastere
- Lantul de comanda
- Canale Radio
- Capturarea terenului
- Moartea jucatorilor
- Respawn/Invierea jucatorilor
- Regula Bang
- Eliminarea elementelor de comanda




A. Reguli Generale
Disclaimer
Fiecare jucator este responsabil pentru siguranta sa si actiunile sale. Prin prezentarea la event consimtiti ca veti respecta regulamentul de mai jos si va asumati aceasta responsabilitate.

Generalitati
Regulamentul nu este supus discutiilor. Unde exista nelamuri privind sensul exact al regulilor se discuta cu organizatorul eventului sau unul din arbitrii, preferabil in afara jocului.

Airsoftul este un joc si nu un concurs. Desi din punct de vedere al scenariului pot exista invingatori si fiecare echipa isi doreste victoria, aceasta este mai putin importanta decat corectitudinea jucatorilor care o obtin.

In fiecare moment se vor respecta indicatiile arbitriilor. Acestia pot fi usor identificati dupa vesta reflectorizanta de culoare ROSIE. Orice plangere legata de comportamentul altui jucator se aduce la cunostinta intai unui arbitru.

Nerespectarea regulamentului la o eliminare din joc pe o perioada de 1 ora, pentru prima abatare. A doua abatere din partea aceleiasi persoane duce la eliminarea ei de pe teren.

Reguli de siguranta legate de arme
Fiecare jucator este responsabil pentru armele sale si cum foloseste armele pe teren. Participarea la event este optionala si conditionata de incadrarea acestora in limitarile de viteza publicate deja.

Reguli de baza:
- Inainte de intrarea in joc se testeaza armele la cronograf si se obtin tagurile de identificare a clasei de arma
- Nu se foloseste nici o arma ce nu a fost inspectata in prealabil de stafful Shareholder si nici o arma mare fara tag-uri.
- In timpul jocului respecta distanta minima de angajare specifica pentru clasa de arma folosita
- La cererea arbitrilor se prezinta arma/armele pentru inspectie
- Nu se folosesc arme in SAFE ZONE. Exceptie face zona special amenajata pentru testare arme / cronograf

B. Despre locatie
Locatia in care se desfasoara Shareholder este domeniu public dar supusa anumitor restrictii. Clubul TMT a obtinut aprobarea pentru a desfasura acest event acolo si a platit o suma de bani in acest sens. In interesul pastrarii bunelor relatii cu autoritatile, a recuperarii banilor de garantie si pentru ca “asa e normal” va rugam sa:

- nu lasati gunoi in teren; el trebuie sa ajunga in sacii pregatiti in acest sens.
- nu distrugeti vegetatia, nu atacati animalele din zona si nu miscatii copacii cazuti din loc
- Nu faceti nimic ce poate fi calificat drept atac asupra naturii
- folositi bile biodegradabile

Camparea in zona
Corturile vor fi amplasate numai in zona desemnata in acest sens.

Orice foc se aprinde numai cu aprobarea staffului Shareholder si in locurile desemnate de acestia.

Toalete
In apropiere de safe zone, in afara spatiului de joc, vor exista niste toalete. Acestea vor fi foarte “ecologice”. Este de dorit ca, pe cat posibil, presararea de “mine antipersonal biologice” in spatiul de joc si la intamplare prin padure.

C. Reguli privind scenariul
In Shareholder, cele doua echipe incearca sa adune cat mai multe puncte, reprezentative pentru
- diamantele recoltate pentru firma angajatoare
- numarul de inamici eliminati
- obiectivele speciale indeplinite

Echipe si semne de recunoastere
Fiecare jucator va primi o banderola de culoare corespunzatoare echipei in care a fost repartizat. Purtarea acesteor banderole pe brat este obligatorie. Lunetistii pot face abstractie de la aceasta regula, in conditiile in care isi asuma riscul de a suporta friendly fire.

Semnele de identificare corespunzatoare diferitelor echipe/roluri sunt:

Banderole Galbene – mercenari ai Ashley Mining Corporartion
Banderole Rosii – mercenari ai De Breeze Consolidated Mines
Banderole albastre – trupele ONU
Fara insemne – localnici
Vesta reflectorizanta de culoare Rosie – arbitru, personaj in afara jocului
Vesta reflectorizanta de culoare Galbena – jucator “mort”

Atacarea trupelor ONU precum si atacarea fara motiv a localnicilor poate duce la o riposta armata din partea ONU sau sanctiuni impuse echipei vinovate.

Lantul de comanda
Fiecare din cele 2 echipe va avea un grup de comanda alcatuit din 3 jucatori si o structura alcatuita din mai multe grupe de jucatori. Odata repartizat intr-una din aceste grupe, jucatorii vor respecta ordinele venite de la “superiori”. De asemenea, comandantii de grupa vor face tot posibiliul sa stie care este situatia cu oamenii din “subordine”.

Nota: Termenii “superior”, “subordine”, “comandant” samd denota doar un aranjament menit sa ajute organizarea unor echipe de ~ 30 oameni intr-o forta mai usor de controlat pe teren.

Canale Radio
Fiecare echipa va avea asignate un numar de 3 canale radio pentru coordonare pe teren. Canalul 8 va fi rezervat pentru probleme organizatorice. Canalul 7 este deschis tuturor.

Folosirea sau ascultarea canalelor rezervate echipei adverse este interzisa.

Capturarea terenului
O buna parte din scenariul Shareholder presupune capturarea anumitor locatii strategice de pe teren. Capturarea se face prin eliminarea oricarei opozitii armate din zona precum si postarea unei garnizoane in spatiul delimitat cu stegulete albastre.

Capturarea intra in vigoare dupa notificarea trupelor ONU asupra evenimentului si sosirea observatorilor din partea acestora. Din acel moment, minele vor genera la intervale periodice diamante sub forma unor saci cu materie ce trebuie transportati la baza principala a echipei. Acesti saci vor fi inmanati de observatorii ONU.

Fiecare transport adus cu succes in baza principala a echipei si inmanat observatorilor ONU de acolo conteaza pentru victoria echipei.

Moartea jucatorilor
Orice lovitura de bila asupra unui jucator sau echipamentului purtat de el duce la “moartea” acestuia. Ricoseurile se pun ca lovituri valide. Loviturile in arma sunt ignorate de regulament, dar nu va ascundeti dupa arma...

Jucatorul va folosi vesta fosforescenta de culoare galbena pentru a semnaliza starea proprie. SE VA PASTRA PROTECTIA DE PE OCHI si se va parasi zona de lupta purtand vesta la vedere. Recomandam directia celei mai apropiate baze aliate.

Nota 1: Numai daca doreste, jucatorul mort poate inmana coechipierilor aflati in apropiere (distanta < 10m) orice echipament aflat asupra sa, sau le poate lasa la locul mortii. Nu exista restrictii in acest sens dar orice coechipier trebuie sa resepcte in continuare eventualele limitari legate de munitie sau distanta minima de angajare asociate cu armele inprumutate.

Nota 2: Evitati transmiterea de informatii si comunicarea cu jucatorii inca in viata, pana la inviere.

Respawn/Invierea jucatorilor
Un jucator mort poate reintra in joc numai cu aprobarea observatorilor ONU dintr-o baza proprie. Invierea se produce odata ce a fost trecut in registru de acestia.

Nota: Mandatul limitat al trupelor ONU nu le permite acestora sa acorde dreptul la inviere atunci cand in zona se desfasoara lupte si 15 minute dupa aceea. In caz ca ati murit in apararea bazei, va trebui sa cautati invierea in alta parte.

Regula Bang
In caz ca surprindeti un jucator advers intr-o distanta mai mica de 10m si acesta nu se afla in posibilitatea de a riposta (de ex: e cu spatele, fara acoperire), este recomandat sa il omorati strigand “Bang – Esti mort”. Jucatorul surprins in acest fel se va declara mort.

Eliminarea elementelor de comanda
Omorarea (in joc) comandantului echipei adverse aduce un bonus de puncte echipei proprii. Separat de problema « invierii », orice membru al echipei de comanda (veti stii care sunteti) este ucis se va opri 30 de minute din exercitarea functiilor de comanda.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.6mm.ro
 
scenariul folosit pt Shareholder Calugareni 2007
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul jucatorilor de airsoft din Sibiu :: Echipament, Strategie, Locatii :: Scenarii-
Mergi direct la: